Reciclatge artístic CANVI DE PELL

Totes les creacions de CANVI DE PELL estan fetes amb materials reutilitzats
Bosses, taps, cables, envasos, tanques, ampolles, cartells... càpsules de medicaments!
Tot hi entra
El resultat és sorprenent
I la reflexió sobre les deixalles europees de començament del segle XXI, fascinant

Podeu contactar a eulaliapetit@gmail.com




divendres, 16 de març del 2012

Mantes de ganxet amb restes de llanes

Una mostra d'una manta a ganxet feta a partir de restes de llanes. Tots els punts són possibles, com veureu si amplieu la foto, i també totes les combinacions de llanes: fixeu-vos que hi ha molt jaspejat, unint llanes, fils de cotó i fins i tot fils gruixuts d'antigues labors que van quedar en un racó d'armari.

Recomanació: que hi hagi una franja d'un determinat color (aquí ha estat el blau marí) que aparegui casa X centímetres, per donar certa regularitat al conjunt. El vermell i similars, que és un color molt punyetero, també val la pena que aparegui en espais regulars.

I un últim consell, com que les llanes són de diferents gruixos, les vores de la manta queden força irregulars i val la pena preveure una roba pere fer-hi una vora que tapi aquests queixals.

3 comentaris:

  1. M'entusiasmen les teues idees! Enhorabona!!! Des d'avui, segueixo el teu bloc.
    Sharita

    ResponElimina
  2. Quan tinguis temps explica això de la vora, doncs vaig fer una cosa semblant i la vora m'ha quedat un 'xurro', felicitats pel blog.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Júlia,
      Doncs, a mi tampoc no em va quedar bé la vora. Vaig voler-ho fer de baratillo i vaig agafar un roba blau marí que tenia i vaig intentar fer com si diguéssim un biaix. Però em va sortir molt potiner, ja veus que no vaig arribar a posar la foto de la vora. O sigui que la meva experiència no serveix, ho sento.

      Elimina